سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
۰ نفر

سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از افزایش دو برابری حجم سرمایه‌گذاری شهرداری تهران در توسعه نیروگاه‌های خورشیدی در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

محیط زیست

به گزارش همشهری آنلاین: اصغر عطایی ضمن تاکید بر اهمیت استفاده از انرژی های پاک گفت :سرمایه‌گذاری در انرژی‌های تجدیدپذیر و تاثیر آن در بهبود محیط زیست و اقتصاد سرمایه‌گذاری گسترده برای استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر می‌تواند به مقابله با پیامدهای تغییراقلیم، کاهش خسارات زیست‌محیطی در اقتصاد و کاهش تولید دی‌اکسید کربن و گازهای گلخانه‌ای کمک زیادی کند.

وی با بیان اینکه استفاده از انرژی های تجدیدپذیر در ادارات منجر به صرفه‌جویی در هزینه‌های برق می‌شود گفت: احداث ۱۵ نیروگاه به ظرفیت ۵۰۰ کیلووات از سال ۱۴۰۲ تا پایان سال جاری در ساختمان های تحت تملک شهرداری صورت گرفته است در عین حال ساختمانهای اداری و دولتی می‌توانند با نصب پنل‌های خورشیدی و دیگر سیستم‌های تجدیدپذیر، از مزایای اقتصادی این منابع پاک بهره‌مند شوند.

عطایی تاکید کرد: حجم سرمایه گذاری شهرداری تهران در توسعه نیروگاه های خورشیدی در سال ۱۴۰۲، ۳۶ میلیارد تومان بوده که در سال ۱۴۰۳ به ۷۹ میلیارد تومان افزایش یافته است.

کد خبر 873987
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha